Reference

V případě Vašeho zájmu Vám rádi zprostředkujeme kontakt na účastníky našich programů. Napište nám.

 

 

Už během výcviku jsem na sobě sledoval zklidnění a hlavně se mi zlepšilo spaní. To trvá dodnes a je to pro mě velký bonus. Také si při jednání s lidmi víc všímám detailů, které jsem dřív nevnímal. Umožňujme mi to lépe pochopit a lépe řešit nejrůznější situace.

Petr Veselý, novinář

 

Absolvovat mindfulness výcvik vedený Marcelou Roflíkovou považuji za jeden ze svých nejlepších nápadů: díky individuálnímu a laskavému přístupu lektorky jsem se naučila nové techniky jak naslouchat svému nitru, vnímat své okolí a věnovat pozornost lidem kolem sebe. Vědomé zaměření pozornosti na přítomný okamžik, všímání si intuice a uvědomění si vnitřní síly mě změnilo – vidím svět i sebe v něm z nového úhlu. Cvičení dělá mistra a já se už teď těším na nová poznání až tyto techniky plně zvládnu.

Eva Gašková, manažerka

 

Díky za možnost se výcviku účastnit. I po delší době je pro mě přínosem to, že jsem pozornější k více podnětům, více si umím užít běžných radostí, i v náročných situacích se zasmát a hlavně si všímat toho jak reaguju na některé události a lidi a mám pocit, že to mám více pod kontrolou.

Jan Pivoňka, KPMG

 

Mindfulness mi dost pomohla při stresu. Hodně jsem se ve škole stresovala a bylo mi pak špatně, a v tom mi některé techniky mindfulness pomohly. Proti stresu používám hlavně techniku soustředění se na dech. Nikdy jsem se nesoustředila na jídlo. Technika všímavého jídla mi pomohla v tom, aby mi po jídle nebylo špatně. 

Heda, 14 let, English College, Praha

 

Mindfulness používám hlavně ve škole, před písemkou nebo zkoušením. Díky tomu nejsem tolik nervózní, lépe se soustředím a lépe to zvládnu. Taky před usnutím používám body scan, abych lépe usnul a lépe se mi spalo.           

Kuba, 14 let, ZŠ Na Výsluní, Brandýs nad Labem

 

Mindfulness se mi líbila. Většinu technik můžu použít v životě a nejsou k tomu zapotřebí žádné pomůcky. Mně se nejvíce líbily tyto techniky: všímání si dechu, všímavé jídlo, skenování těla, posílání vzkazů těm, co máme rádi nebo i těm, koho moc nemusíme. Myslím, že jsou tyto techniky užitečné v náročných situacích a každý si oblíbí nějakou jinou.                                                                                                                                                        

Majda, 13 let, Rakouské gymnázium, Praha

 

Výcvik mindfulness byl pro mě velmi poučný a taky zábavný. Některé techniky mi pomáhají ve škole, některé doma a taky ve vztazích s kamarády. Bylo to pro mě něco úplně nového.  

Zuzka, 11 let, ZŠ Tišice
 

Co je to
mindfulness

Schopnost záměrně věnovat pozornost tomu, co se děje v přítomném okamžiku,a to bez posuzování, hodnocení a očekávání. Jak funguje? Vytvořením adekvátního kontaktu s tím, co …

Kalendář veřejných programů

Seznamte se s nabídkou veřejných programů pro nejbližší období. Pokud nenajdete to, co potřebujete, napište nám.

Organizace podporující mindfulness

kniha Všímavost
reference
Mindfulness v médiích sekci